На основу члана 58. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе (''Службени гласник РС'' број 21/2016), Уредбе о критеријумима за разврставање радних места и мерилима за опис радних места службеника у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС“, број 88/2016), Уредбе о критеријумима за разврставање радних места и мерилима за опис радних места намештеника у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе (''Службени гласник РС'' број 88/2016), као и члана10. Одлуке о организацији Општинске управе општине Aлибунар (''Службени лист општинеАлибунар'' број33/2016),ана предлог начелника Општинске управе општинеАлибунар,Општинско веће општине Алибунар на 18. седници одржанојдана30. новембра 2016. године, усвојило је
П Р А В И Л Н И К
О ОРГАНИЗАЦИЈИ И СИСТЕМАТИЗАЦИЈИ РАДНИХ МЕСТА
У ОПШТИНСКОЈ УПРАВИ ОПШТИНЕАЛИБУНАР
ГЛАВА I
ОСНОВНЕ ОДРЕДБЕ
Члан 1.
Правилником о организацији и систематизацији радних места уОпштинској управи општине Алибунар (удаљем тексту: Правилник) уређују се организационе јединице и њихов делокруг, руковођење организационим јединицама, називи и описи радних места, звања у којима су радна места разврстана, потребан број запослених за свако радно место, врста и степен образовања, радно искуство и други услови за рад на сваком радном месту у Општинској управи општинеАлибунар.
Процедура усвајања Правилника
Члан 2.
Предлог Правилника припрема начелник Општинске управе и доставља га Општинском већу на усвајање.
Поглавља правилника
Члан 3.
Правилник се састоји од следећих поглавља:
- Глава I Основне одредбе;
- Глава II Oрганизација и систематизација радних места у Општинској управи;
- Глава III Прелазне и завршне одредбе.
Систематизација радних места
Члан 4.
У Правилнику су систематизована следећа радна места:
Службеник на положају – I група |
1 радно место |
1 службеник |
|
Службеници - извршиоци |
Број радних места |
Број службеника |
Самостални саветник |
11 |
12 |
Саветник |
17 |
17 |
Млађи саветник |
7 |
8 |
Сарадник |
6 |
8 |
Млађи сарадник |
- |
- |
Виши референт |
13 |
15 |
Референт |
1 |
1 |
Млађи референт |
- |
- |
Укупно: |
55 радних места |
61 службеника |
|
Намештеници |
Број радних места |
Број намештеника |
Прва врста радних места |
|
|
Друга врста радних места |
|
|
Трећа врста радних места |
|
|
Четврта врста радних места |
1 |
3 |
Пета врста радних места |
2 |
11 |
Укупно: |
3 радна места |
14 намештеника |
Члан 5.
Укупан број систематизованих радних места у Општинској управи је76 и то :
- 1 службеника на положају,
- 61 службеника на извршилачким радним местима и
- 14 на радним местима намештеника
ГЛАВА II
ОРГАНИЗАЦИЈА И СИСТЕМАТИЗАЦИЈА РАДНИХ МЕСТА У ОПШТИНСКОЈ УПРАВИ
Предмет уређивања
Члан 6.
Овим Правилником детаљније се уређују посебна организациона јединица и унутрашње организационе јединице и њихов делокруг, руковођење унутрашњим организационим јединицама, називи и описи радних места, звања у којима су радна места разврстана, потребан број запослених за свако радно место, врста и степен образовања, радно искуство и други услови за рад на сваком радном месту у Општинској управи општине Алибунар.
- ОРГАНИЗАЦИЈА ОПШТИНСКЕ УПРАВЕ
Унутрашња организација
Члан 7.
У оквиру Општинске управе образују се унутрашње организационе јединице за вршење сродних послова.
Основна унутрашња организациона јединица је одељење.
Ако природа и обим послова налажу, унутар основних унутрашњих организационих јединица могу се образовати уже организационе јединице: одсеци, а унутар одсека – групе.
Основне унутрашње јединице
Члан 8.
Основне унутрашње организационе јединице су:
- Одељење за привреду,јавне службе и развој;
- Одељење за финансије;
- Одељење заопшту управу и грађанска стања;
- Одељење запослове Скупштине општине, председника општине и Општинског већа и помоћне послове;
- Одељење заинспекцијске послове, грађевинарство, урбанизам и имовинско-правне послове.
Канцеларије
Члан9.
За обављање одређених послова из надлежности општинске управе, посебно у вези са остваривањемлокалне пореске администрације,права грађана, локалног економског развоја, реализације политике за младе, могу се унутар основне организационе јединице образовати канцеларије.
Канцеларије се могу образовати и у месним заједницама, као организациони облик Општинске управе за обављање послова из надлежности општине.
- ДЕЛОКРУГ УНУТРАШЊИХ ОРГАНИЗАЦИОНИХ ЈЕДИНИЦА ОПШТИНСКЕ УПРАВЕ
Члан 10.
Одељење за привреду,јавне службе иразвој врши управне и стручне послове из области привреде и јавних служби.
Одељење за привредујавне службе иразвој:
- даје пројекције будућих кретања и учествује у изради стратегије укупног привредног развоја Општине;
- врши стручне, административне, техничке и друге послове на вођењу, координирању и сервисирању послова из области локалног економског развоја;
- обавља послове маркетинга и промоције локалног економског развоја кроз јавне наступе Општине на сајмовима и другим манифестацијама;
- учествује у организацији и реализацији едукативних програма у складу са потребама привредних субјеката и одговарајућих јавних служби, у циљу подршке економском развоју Општине;
- решава по захтевима из области привреде и предузетништва који се односе на задовољавање одређених потреба грађана у области занаства, угоститељства, трговине, туризма, саобраћаја и других привредних делатности од интереса за Општину;
- одељење за привреду и локални економски развој је носилац израде предлога пројеката и програма у области привреде и пољопривреде, посебно израде пољопривредне основе и годишњих програма заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта, општих и оперативних планова одбране од поплаве и леда, пројеката из области јавних радова и сл.;
- пружа стручну помоћ правним лицима и педузетницима при регистрацији привредних друштава и предузетничких радњи код АПР, дневно ажурира базе података привредних субјеката и израђује извештаје о привредним активностима од значаја за Општину;
- решава по захтевима за промену намене пољопривредног земљишта;
- утврђује водопривредне услове, издаје водопривредне сагласности и водопривредне дозволе за објекте и радове, у складу са овлашћењима Општине;
- обавља стручне и административне пословеу реализацији поверених послова запотребе фондова за развој АПВ и Републике Србије;
- врши послове управе у непосредном спровођењу Закона и других прописа који су поверени општини у остваривању права гађана у области социјалне заштите, здравствене заштите, друштвене бриге о деци и омладини, предшколског, основног и средњег образовања и васпитања, ученичког и студенског стандарда, културе, спорта, борачко-инвалидске заштите;
- предлаже нацрте аката из своје надлежности које доноси Скупштина општине, председник Општине и Општинско веће,врши стручне и административне послове који се односе на задовољавање потреба грађана о којима се стара Општина у областима друштвене бриге о деци и омладини, предшколског, основног и средњег образовања и васпитања, културе, спорта, социјалне заштите и здравствене заштите;
- врши послове ликивидатуре у области борачко-инвалидске заштите и породиљског одсуства;
- врши послове који се односе на признавање права на допунску заштиту бораца, војних инвалида и њихових породица;
- врши стручне послове у вези са статусом избеглица на територији општинеАлибунар;
- прати здравствено стање становништва на подручју општине, штити пацијентова права и стара се о унапређивању услова којима се доприноси очувању и унапређивању здравља грађана у Општини,прати законитост рада установа у области друштвених делатности чији је оснивач Општина, врши техничке, административне и друге послове неопходне за успешно обављање послова из своје надлежности;
- обавља послове од значаја за локални економски развој:
- врши и друге послове по налогу начелника Општинске управе.
Члан 11.
Одељење за финансије:
- организује и координира поступак израде буџета, издаје упутства за припрему нацрта буџета и обезбеђује доношење буџета по поступку и на начин уређен Законом о буџетском систему;
- прати извршење буџета и најмање два пута годишње информише о томе извршне органе;
- у извршавању буџета контролише план извршења буџета, врши промене апропријација у складу са Законом о буџетском систему, контролише преузете обавезе, прати примања и издатке буџета, даје препоруке корисницима буџетских средстава. Месечно информише Председника општине о планираним и оствареним примањима и издацима буџета;
- пројектује и прати приливе на консолидовани рачун трезора и захтеве за плаћање расхода и дефинише тромесечне, месечне и дневне квоте преузетих обавеза и плаћања. Управља готовинским средствима на консолидованом рачуну трезора, контролише расходе, управља дугом;
- обавља рачуноводствене послове, врши плаћања, води главну књигу трезора и одабране помоћне књиге, саставља финансијске извештаје и припрема Нацрт Одлуке о завршном рачуну буџета;
- обавља рачуноводствене послове за Општинску управу, Месне заједнице,фондове и друге субјекте када му је то посебном одлуком поверено;
- врши утврђивање, наплата и контрола локалних јавних прихода и стара се о правима и обавезама пореских обвезника а нарочито: води регистар обвезника изворних прихода Општине и врши утврђивање изворних прихода решењем за које није прописано да их утврђује сам порески обвезник у складу са законом;
- врши послове који се односе на јавне набавке и то: истражује тржиште и ефикасно планира набавке; припрема план набавки за кориснике буџетских средстава за које спроводи поступке јавних набавки у сарадњи са другим службама; обезбеђује услове за економичну, ефикасну и транспарентну употребу јавних средстава и подстицања којнкурентности и равноправности понуђача у поступцима јавних набавки; спроводи поступак јавних набавки; пружа консултантске услуге и стручне помоћи директним и индиректним корисницима буџетских средстава и понуђачима у поступцима јавних набавки; врши и друге послове утврђене законом којим је регулисана област јавних набавки;
- врши канцеларијску и теренску контролу ради провере и утврђивања законитости и правилности испуњавања пореске обавезе. Врши обезбеђење наплате локалних јавних прихода, редовну и принудну наплату локалних јавних прихода, води првостепени управни поступак против управних аката донетих у пореском поступку, примењује јединствени информациони систем и води пореско књиговодство за локалне јавне приходе. Пружа стручну и правну помоћ обвезницима по основу локалних јавних прихода. Врши издавање уверења, и потврда о чињеницама о којима води службену евиденцију;
- врши и друге послове по налогу начелника Општинске управе.
Члан 12.
Одељење заопшту управу и грађанска стања:
- обављауправне и стручне послове у непосредном спровођењу закона и других прописа чије је непосредно спровођење поверено Општини у области држављанства, матичних књига, личног имена, брака, бирачких спискова и оверу потписа, рукописа и преписа;
- вршипословепријемне канцеларије,писарнице и архиве, послове радних односа у Општинској управи,појединестручне и административно-техничке послове који се односе на примену прописа из области јавних набавки;
- врши и друге послове по налогу председника општине и начелника Општинске управе.
За извршавање одређених послова из изворне надлежности Општине, као и поверених послова државне управе и стварање услова да се ти послови обављају ефикасније и ближе месту становања и рада грађана, образују семесне канцеларије.
Месне канцеларије образују се за подручја следећих насељених места: Банатски Карловац, Владимировац, Локве, Иланџа, Николинци, Добрица, Селеуш, Јаношик, Нови Козјак.Месне канцеларије врше послове који се односе на лична стања грађана, вођење матичних књига и издавање извода и уверења, састављање смртовница, оверу рукописа, преписа и потписа, издавање уверења о чињеницама када је то одређено законом, вршење послова пријемне канцеларије за општинске органе управе, вођење других евиденција када је то предвиђено законом и другим прописима.
Месне канцеларије могу да врше и друге послове које им из своје надлежности повери Општинска управа.
У месним канцеларијама се могу обављати и други послови за друге органе, организације и установе на основу уговора који закључе Начелник Општинске управе, односно лице које он овласти са представницима органа, организације и установе за које обављају послове. Надзор над извршењем послова у месним канцеларијама врши орган чије послове она обавља или који јој је поверио послове.
Члан 13.
Одељење за послове Скупштине општине, председника општине и Општинског већа и помоћне послове врши стручне, саветодавне и организационе послове за Скупштину општине, председника општине и општинско веће и секретара скупштине општине као и све или појединачне послове за Скупштину општине, председника општине и општинско веће, секретара скупштине општине, месне заједнице и друге органе који се односе на припрему седница и обраду аката усвојених на седницама, а нарочито:
- обраду материјала са седница и састанака, припремање прописа и других аката у области локалне самоуправе и другим областима које нису у делокругу одељења Општинске управе, праћење њиховог спровођења, вођење евиденције и записника о одржаним седницама и друге послове из ове области, стручне и адиминистративне послове по поднетим захтевима за оцену уставности и законитости аката, које покреће Скупштина општине и послове у вези подношења жалбе Уставном суду поднете од стране председника општине,
- чување изворних докумената о раду Скупштине општине, председника општине, Општинског већа и вођење евиденције о одржаним седницама Скупштине општине, њених радних тела и Општинског већа,
- организација, праћење и помоћ у раду радних тела (савета и комисија) које образује Скупштина општине, председник општине, или Општинско веће (организовање и праћење рада седнице, припрема и израда аката, достављање аката надлежним органима и слично),
- организује и кординира комуникацију са грађанима, невладиним организацијама, установама и органима градске и републичке управе,
- сарадња са политичким странкама,
- избор и именовања,
- јавност рада Скупштине општине и Општинског већа,
- информисање одборника у Скупштини општине,
- сарадња са другим општинама и градовима у земљи и иностранству, послови везани за акције и манифестације од значаја за општину,
- протокол и други послови по налогу председника општине, председника Скупштине општине, секретара Скупштине општине и начелника Општинске управе,
- послове који се односе на физичко обезбеђивање објекта, редовно одржавање, чишћење, спремање и загревање радних просторија, одржавање и руковање средствима опреме и средствима везе, одржавање возила за потребе Општинске управе, доставне послове, пружање угоститељских услуга за потребе органа Општине и запослене у Општинској управи и послове економата за Општинску управу;
- врши и друге послове по налогу Председника општине и начелника Општинске управе.
Члан 14.
Одељење заинспекцијске послове, грађевинарство,урбанизами имовинско-правне послове врши:
- послове инспекцијског надзора у области изградње, послове инспекцијског надзора у области комуналне делатности, послове инспекцијског надзора у области заштите животне средине,послове инспекцијског надзора у области друмског саобраћаја и просвете, послове инспекцијског надзора наплате локалних прихода.У везинаведених послова, врши извршења извршних решења и друге послове у складу сазаконом, Статутом и одлукама Општине,
- врши управне и друге послове у непосредном спровођењу закона и других прописа чије је непосредно спровођење поверено Општини у области урбанизма, комунално-стамбеној области и области заштите животне средине;
- врши функцију носиоца израде планских докумената, стара се о излагању планског документа на јавни увид, обезбеђује постојеће копије топографског и катастарског плана односно дигиталне записе, односно катастар подземних и надземних водова, обезбеђује ажурирање катастарских подлога, организује јавну презентацију урбанистичког пројекта, потврђује да је Урбанистички пројекат израђен у складу са Урбанистичким планом, решавазахтеве за објекте чије је грађење односно реконструкција завршена без грађевинске дозволе, доноси решења о рушењу објеката по захтеву странке и издаје информацију о локацији у складу са законом. Одељење издаје извештај о испуњености услова катастарске парцеле да буде одређена као земљиште за редовну употребу објеката и услове за грађевинску парцелу;
- спроводи обједињену процедуру, која обухвата: издавање локацијских услова; издавање грађевинске дозволе; пријаву радова; издавање употребне дозволе; вођење поступка прибављања услова за пројектовање, односно прикључење објеката на инфраструктурну мрежу; вођење поступка за прибављање исправа и других докумената које издају имаоци јавних овлашћења, а услов су за изградњу објеката, односно за издвање локацијских услова, грађевинске дозволе и потребне дозволе из њихове надлежности; обезбеђење услова за прикључење на инфраструктурну мрежу и за упис права својине на изграђеном објекту; измена локацијских услова, односно решења о грађевинској дозволи. Надлежни орган спроводи процедуру и у случајевима издавања решења из члана 145. Закона о планирању и изградњи (''Службени гласник РС'', бр.72/2009, 81/2009-испр.,...145/2014);
- води регистар обједињене процедуре;
- предлаже нацрте аката које доноси Скупштина општине, председникопштине и Општинско веће из ове области и непосредно спроводи прописе Општине у овим областима;
- врши послове који се односе на уређење, развој и обављање комуналних делатности и стара се о обезбеђивању услова за трајно обављање комуналних делатности;
- прати остваривање програма уређивања грађевинског земљишта;
- спроводи поступак исељења бесправно усељених лица у станове и заједничке просторије у складу са Законом, као и друге послове поверене законом у стамбеној области;
- обезбеђује услове за спровођење заштите и унапређење животне средине за обављање одређених делатности, као и послове координације зоохигијенске службе, у складу са Законом;
- обавља и послове везане за изградњу, одржавање и коришћење локалних и некатегорисаних путева, улица и других јавних објеката од значаја за општину, ванлинијски превоз путника и такси превоз;
- обављапослове који се односе на заштиту, очување и евиденцију непокретности општине, управљања, коришћења и располагања непокретностима општине, спроводипоступак експропријације, комасације, враћања земљишта, промет земљишта и зграда, вршипримену закона и других прописа у општем управном поступку као и друге послове у складу сазаконом, Статутом општине иодлукама општине;
- врши и друге послове по налогу начелника Општинске управе.
- РУКОВОЂЕЊЕ ОРГАНИЗАЦИОНИМ ЈЕДИНИЦАМА
Члан15.
Општинском управом руководи начелник, као службеник на положају.
Руковођење радом унутрашњих организационих јединица
Члан16.
Радом основних и ужих организационих јединица руководе:
- начелник одељења,
- шеф одсека,
- координатор групе,
- координатор канцеларије.
Распоређивање руководилаца организационих јединица
Члан17.
Руководиоце организационих јединица из члана16. овог Правилника, распоређује начелник Општинске управе.
Руководиоци организационих јединица из члана16. овог Правилника одлучују, доносе решења у управном поступку, пружају стручна упутства, координирају и надзиру рад запослених, старају се о законитом, правилном и благовременом обављању послова из свог делокруга и врше друге послове по налогу начелника Општинске управе.
Руководиоци унутрашњих организационих јединица одговарају за свој рад начелнику Општинске управе.
За свој рад и рад уже организационе јединице којом руководе, руководиоци ужих организационих јединица непосредно су одговорниначелнику одељења, у чијем саставу је унутрашња организациона јединица.
- МЕЂУСОБНИ ОДНОСИ ОРГАНИЗАЦИОНИХ ЈЕДИНИЦА
Члан18.
Организационе јединице су дужне да међусобно сарађују и да размењују потребне податке и обавештења неопходна за рад.
- СИСТЕМАТИЗАЦИЈА РАДНИХ МЕСТА У ОПШТИНСКОЈ УПРАВИ
Члан19.
Правилник садржи радна места на положајима, извршилачка радна места и радна места на којима раде намештеници.
Звање |
Број радних места |
Број службеника |
Службеник на положају – I група |
1 радно место |
1 службеник |
|
Службеници - извршиоци |
Број радних места |
Број службеника |
Самостални саветник |
11 |
12 |
Саветник |
17 |
17 |
Млађи саветник |
7 |
8 |
Сарадник |
6 |
8 |
Млађи сарадник |
- |
- |
Виши референт |
13 |
15 |
Референт |
1 |
1 |
Млађи референт |
- |
- |
Укупно: |
55 радних места |
61 службеника |
Намештеници |
Број радних места |
Број намештеника |
Прва врста радних места |
- |
- |
Друга врста радних места |
- |
- |
Трећа врста радних места |
- |
- |
Четврта врста радних места |
2 |
3 |
Пета врста радних места |
1 |
11 |
Шеста врста радних места |
- |
- |
Укупно: |
3 радна места |
14 намештеника |
Члан 20.
Радна места у Општинској управи су следећа:
- Начелник Општинске управе
Звање: положај уI групи
Број службеника на положају: 1
Опис послова:Руководи и координира радом Општинске управе; планира, усмерава и надзире рад Општинске управе; усклађује рад организационих јединица Општинске управе и обезбеђује њено функционисање као јединственог органа; остварује сарадњу организационих јединица у оквиру Општинске управе; обавља и друге послове у складу са законом, Статутом општине, одлукама Скупштине општине, Општинског већа и Председника општине.
Посебни услови:стечено високо образовање из научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, најмање пет година радног искуства у струци, познавање рада на рачунару (MS Office пакет и интернет).
6. ОСНОВНЕ ОРГАНИЗАЦИОНЕ ЈЕДИНИЦЕ
6.1. ОДЕЉЕЊЕ ЗАПРИВРЕДУ, ЈАВНЕ СЛУЖБЕ И РАЗВОЈ
Радно место 1: Начелник Одељења за привреду, јавне службе и развој
Звање: самостални саветник
Број извршилаца: 1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне областипољопривреде на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, односноVIIстепен школске спреме природног смера или пољопривредни факултет, најмање пет година радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе и познавањерада на рачунару (MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- руководи и координира радом Одељења;
- одговоран је за законитост, правилан и благовремени рад Одељења, а нарочито за предузете, односно непредузете мере у спровођењу закона, одлука и других прописа;
- oдговоран је за односе радника према грађанима, за правилност датих упутстава запосленима за вршење послова и за благовремено и квалитетно обављање послова;
- даје стручна упутства за спровођење општих аката;
- стара се о пуној запослености и стручном оспособљавању запослених;
- стара се о правилном коришћењу средстава за рад;
- подноси извештај о раду Одељења;
- доноси и потписује акта из делокруга Одељења;
- обавља и друге послове у вези рада Одељења, а по налогу начелника Општинске управе.
Радно место 2: Послови пољопривреде, водопривреде, шумарства и задругарстваI
Звање: самостални саветник
Број извршилаца: 1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне областиприродног смера или пољопривредни факултетна основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, односноVIIстепен школске спреме (пољопривредни факултет), најмање пет година радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управеи познавањерада на рачунару (MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- проучава стање и подстиче развој пољопривреде, водопривреде, шумарства и задругарства;
- врши праћење података из ових области, прикупља и анализира добијене податке из ових области и у виду извештаја, анализа и елабората, доставља надлежним органима;
- води евиденцију о закљученим уговорима о закупу пољопривредног земљишта у државној својини, као и евиденцију о укупном земљишном фонду који је предмет давања у закуп;
- обавља послове предвиђене у поступкуобједињене процедуре из својих надлежности и овлашћења;
- води управни поступак промене намене земљишта;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 3: Послови пољопривреде, водопривреде, шумарства и задругарстваII
Звање: саветник
Број извршилаца: 1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне областиприродног смера или пољопривредни факултетна основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, односноVIIстепен школске спреме (пољопривредни факултет), најмање три године радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе и познавањерада на рачунару (MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- проучава стање и подстиче развој пољопривреде, водопривреде, шумарства и задругарства;
- врши праћење података из ових области, прикупља и анализира добијене податке из ових области и у виду извештаја, анализа и елабората, доставља надлежним органима;
- води евиденцију о закљученим уговорима о закупу пољопривредног земљишта у државној својини, као и евиденцију о укупном земљишном фонду који је предмет давања у закуп;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 4: Послови предузетништва
Звање: виши референт
Број извршилаца: 1
Посебни услови:IVстепен школске спреме природног смера, најмање пет година радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе, познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- врши пријем документације за регистрацију привредних субјеката и исту прослеђује Агенцији за привредне регистре;
- врши достављање аката Агенције за привредне регистре подносиоцима регистрационих пријава;
- обавља и друге послове канцеларије за регистрацију;
- води потребне евиденције из области приватног предузетништва и издаје уверења на основву евиденције из области приватног предузетништва и издаје уверења на основу евиденције која се води;
- даје странкама објашњења и упутства везана за потупак регистрације привредних субјеката;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 5: Послови одбране и припреме за одбрану, организације активности у ванредним ситуацијама и заштите од пожара
Звање: самостални саветник
Број извршилаца: 1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне областиодбране и безбедностина основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, односноVII степен стручне спреме из области одбране и безбедности, најмање пет година радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе и познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- припрема, израђује и ажурира План одбране Општине и органа државне управе и локалне самоуправе;
- пружа стручну помоћ и прати извршавање обавеза субјеката планирања на територији Општине;
- израђује, прикупља, обједињује и доставља податке о укупним потребама за обезбеђење производа и вршење услуга у условима ратног и ванредног стања и води базу података, односно јединствених показатеља за припремање, израду и ажурирање планова одбране;
- израђује план попуне обвезника радне обавезе и план попуне стварима из пописа;
- сарађује у изради редовних, ванредних и других извештаја прописаних законима, уредбама, упутствима и правилима по захтеву надлежног органа и организације јединице МО у датим роковима;
- обавља и друге послове од значаја за одбрану;
- припремаодлуке о организацији и функционисању цивилне заштите на територијиопштине и обезбеђују њено спровођење у складу са јединственим системом заштите и спасавања;
- припрема план и програм развоја система заштите и спасавања на територијиопштине, у складу са Дугорочним планом развоја заштите и спасавања Републике Србије;
- стара се оусклађености општинских планова заштите и спасавања са Планом заштите и спасавања у ванредним ситуацијама Републике Србије;
- предлажеодређивање оспособљених правних лица од значаја за заштиту и спасавање;
- израђује идоставља на усвајање Скупштини општине Процену угрожености и План заштите и спасавања у ванредним ситуацијама;
- прати опасности, обавештава становништво о опасностима и предузима друге превентивне мере за смањење ризика од елементарних непогода и других несрећа;
- организујенабавку и одржавање средства за узбуњивање у оквиру система јавног узбуњивања у Републици Србији и учествује у изради студије покривености система јавног узбуњивања за територијуопштине;
- усклађује планове заштите и спасавања у ванредним ситуацијама са суседним јединицама локалне самоуправе;
- прати прописе и припрема акта из надлежности општине у области заштите од елементарних непогода и заштиту од пожара и ствара услове за њихово отклањање, односно ублажавање њихових последица;
- води део јединственог бирачког списка за општину Алибунар и део посебног бирачког списка за националне мањине за подручје општине Алибунар;
- врши упис, промене, брисање, измене, допуне или исправке у бирачком списку;
- врши контролу и сравњење података из добијених извештаја са подацима из бирачког списка и одговоран је за тачност истих;
- припрема решења за сваку врсту промене која се доносе по службеној дужности или по захтеву грађана на основу података из матичних књига, других службених евиденција и јавних исправа;
- о донетим решењима води евиденцију сходно прописима о канцеларијском пословању;
- преузима податке из базе Јединственог бирачког списка (МУП-ПОДАЦИ) и на основу истих врши ажурирање дела Јединственог бирачког списка за општину Алибунар;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 6: Послови дечијег додатка и породиљских права и послови борачко-инвалидске заштите
Звање: млађи саветник
Број извршилаца: 1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне областидруштвених наукана основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету,завршен приправнички стаж или најмање пет година радног искуства у државним органима, положен стручни испит за рад у органима државне управе и познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- води управни поступак по захтевима за остварење права на додатак за децу и породиљска права;
- усклађује права у овој области;
- обрачунава накнаду предшколској установи;
- води евиденцију потребну за статистику и издаје уверења;
- сарађује са Центром за социјални рад;
- обавља послове који обухватају предузимање мера и појединих активности којима се обезбеђује социјална укљученост корисника у областима из надлежности јединице локалне самоуправе (евидентира корисника по упуту Центра за социјални рад);
- обавештава Центар о чињеници да ли се корисник пријавио и које су планиране активности у раду са корисником;
- редовно комуницира са стручним радником Центра;
- води евиденције о корисницима, предузетим мерама социјалне укључености и постигнутим резултатима и обавља друге активности из надлежности јединице локалне самоуправе са циљем успешне реализације појединих мера социјалне укључености);
- израђује решења којима се одлучује о статусу енергетски угроженог купца;
- води управни поступак по захтевима или по службеној дужности на остваривању свих права бораца, војних инвалида, цивилних инвалида рата и чланова њихових породица;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 7: Послови администратора и техничара исправности мреже
Звање: виши референт
Број извршилаца: 1
Посебни услови:IVстепен школске спреме информатичке струке, најмање пет година радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе, стручна оспособљеност из области информационих и комуникационих технологија.
Опис послова:
- стара се о администрирању и исправности локалне рачунарске мреже;
- стара се о администрирању локалне пореске администрације;
- стара се о функционисању хардвера и софтвера у органима општине;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 8: Повереник за избеглице и миграције
Звање: саветник
Број извршилаца: 1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне областидруштвених или техничких наукана основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, односноVII степен школске спреме, најмање три године радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе, познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- спроводи акције органа и оперативних тела на реализацији прописа (закона и других подзаконских аката) који регулишу област избеглих и прогнаних лица и њихово збрињавање;
- сарађује са Комесаријатом за избеглице и миграције и другим фондовима и организацијама за пружање помоћиизбеглим, прогнаним и интерно расељеним лицима, као и мигрантима;
- припрема извештаје о раду повереништва и информације из свог делокруга надлежним органима;
- стара се и обезбеђује финансијска средства за помоћ избеглим, прогнаним и интерно расељеним лицима;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 9: Послови у вези образовања и информисања грађана
Звање: виши референт
Број извршилаца: 1
Посебни услови:IVстепен школске спреме природног смера, најмање пет година радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе, познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- проучава стање у области предшколског, основног и средњег образовања;
- води евиденцију о броју ученика и одељења, наставног и осталог особља;
- води евиденције о путним трошковима радника и ученика;
- припрема програме, извештаје и информације;
- обавља послове везане за ученички и студентски стандард;
- даје опште информације о функционисању и раду општинске управе, јавних предузећа и установа;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 10: Послови економског развоја и европских интеграција
Звање: саветник
Број извршилаца: 1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне областиекономских наукана основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, односноVII степен стручне спреме (економски факултет), најмање три године радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе и познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- прати стање у стратешким областима развоја општине;
- иницира израду пројеката који су у функцији развоја;
- учествује у изради пројеката у складу са одлукама органа општине;
- сарађује са општинским, регионалним, покрајинским и републичким фондовима за развој;
- континуирано прати конкурсе за доделу финансијских средстава свих институција систем;
- води одређену документацију из делокруга рада;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место11: Послови програм менаџера
Звање: виши референт
Број извршилаца: 1
Посебни услови:IVстепен школске спреме економског смера, најмање пет година радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе, познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- управља пословима припреме и реализације развојних програма;
- координира рад субјеката – учесника на реализацији развојних програма;
- управља пословима из области информационих и комуникационих технологија;
- обавља и остале поверене послове, као и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 12: Послови локално-економског развоја
Звање: саветник
Број извршилаца: 1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне областиекономских или техничких наукана основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, односноVII степен стручне спреме (економски факултет или факултет техничких наука), најмање три године радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе и познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- припрема базе података о расположивом стручном особљу, о локалним привредницима и предузетницима, о инвеститорима, о могућностима за приватизацију, о слободном земљишту (у јавној својини општине или приватној својини) погодном за изградњу индустријских постројења;
- успоставља и одржава информациони систем статистичких података и информација од значаја за побољшање приступа пословним информацијама, развоја привреде и смањење незапослености на територији општине у сарадњи са Републичким заводом за статистику, Републичким геодетским заводом и другим органима и организацијама;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 13:Енергетски менаџер
Звање: саветник
Број извршилаца: 1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне областимашинства, електротехнике или технологијена основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, односноVIIстепен школске спреме у образовно-научним областима машинства, електротехнике или технологије, најмање три године радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе, поседовање лиценце за енергетског менаџера и познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- активно учествује у изради плана и програма енергетске ефикасности;
- прати спровођење плана и програма енергетске ефикасности и сачињава годишњи извештај о остваривању циљева садржаних у плану и програму енергетске ефикасности;
- утврђује и спроводи активности и мере за побољшање енергетске ефикасности, спроводећи пре свега економски оправдане мере које стварају највеће енергетске уштеде у најкраћем временском периоду;
- обавља и друге послове из ове области; обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 14:Нормативно-правни послови и послови заштите пацијентових права
Звање: саветник
Број извршилаца: 1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, односноVII степен стручне спреме (правни факултет), најмање три године радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе и познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- проучава законе, друге прописе и упоредноправна решења од значаја за припрему радне верзије општих аката;
- припрема радне верзије и нацрте општих и посебних правних аката из надлежности Општине у областима за које је Одељење образовано;
- оцењује исправе, води првостепени управни поступак и израђује управне акте у областима из надлежности Одељења, посебно у области социјалне заштите;
- припрема нацрте решења по жалбама на решења првостепеног органа,
- припрема предлоге одговора на тужбе у управном спору изјављене против решења органа и учествује у изради одговора на тужбе којима је покренут управни спор пред Управним судом против другостепене одлуке органа;
- припрема нацрте решења у поступку по жалби на првостепене одлуке ималаца јавних овлашћења;
- припрема списе предмета и остале акте у вези са другостепеним одлучивањем и израђује нацрте појединачних управних аката у другостепеном поступку и нацрте појединачних управних аката изјављених по ванредним правним средствима;
- припрема одговоре по жалбама за потребе другостепеног поступка;
- припрема ванредна правна средства на одлуку суда у управном спору;
- прикупља, уређује, припрема и контролише податке неопходне за израду анализа, извештаја и пројеката;
- стара се о заштити пацијентових права, односно спроводи потребне радње и доноси потребна акта у области заштите пацијентових права;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
6.2. ОДЕЉЕЊЕ ЗА ФИНАНСИЈЕ
Радно место 15: Начелник Одељења за финансије
Звање: самостални саветник
Број извршилаца: 1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне областиекономских наукана основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, односноVIIстепен школске спреме економског смера, најмање пет године радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управеи познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- руководи радом Одељења;
- oдговоран је за законитост, правилан и благовремен рад а нарочито за предузете мере у спровођењу закона, одлука и других прописа Скупштине и њених тела;
- одговоран је за однос радника према грађанима, за правилност датих упутстава запосленима за вршење послова и за благовремено и квалитетно обављање послова;
- даје стручна упутства за спровођење општих аката Скупштине општине и њених органа;
- стара се о правилном распореду послова у оквиру Одељења;
- стара се о пуној запослености и стручном оспособљавању запослених радника;
- стара се о правилном коришћењу средстава за рад;
- припрема програм и подноси извештај о раду Одељења;
- обавља и друге послове у вези рада Одељења, а по налогу начелника Општинске управе.
Радно место 16: Послови интерног ревизора
Звање: самостални саветник
Број извршилаца: 1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне областиекономских наукана основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, односноVIIстепен школске спрему; да има најмање пет године радног искуства на пословима ревизије, интерне контроле, финансијске контроле или рачуноводствено-финансијским пословима; да има потврду Министарства финансија (у даљем тексту: Министарство) да је при том министарству завршило основну обуку за интерне ревизоре, основну обуку за финансијско управљање и контролу и обуку за практичан рад на ревизији путем обављања две ревизије код корисника јавних средстава код кога је у радном односу, уз стручну помоћ Министарства - Централне јединице за хармонизацију из члана 83. став 1. Закона о буџетском систему; најмање пет године радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе и познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- прати и примењује прописе и процедуре из области финансија у складу са Законом о буџетском систему;
- стара се о економичном, ефикасном и наменском коришћењу средстава, као и о очувању средстава од неправилности или корупције;
- обавља непосредну контролу утрошка средстава за поједине намене, као и контролу финансијског пословања корисника средстава;
- врши интерну контролу извршења буџета директних и индиректних корисника;
- врши контролу наплате јавних прихода; врши контролу сопствених прихода директних и индиректних корисника буџета;
- контролише примену важећих прописа у циљу успостављања фискалне дисциплине;
- прати токове пословних промена и исправности у материјално-финансијском пословању;
- даје смернице и упутства корисницима буџета у циљу ефикасности употребе одобрених средстава;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења, начелника Општинске управе и председника општине.
Радно место 17: Послови буџета
Звање: саветник
Број извршилаца: 1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне областиекономских наукана основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, односноVIIстепен школске спреме економског смера, најмање три године радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе и познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- прикупља и обрађује податке ради праћења стања у области буџета;
- прати и проучава прописе у области финансирања корисника буџета;
- учествује у изради одлуке о буџету и извештаја о извршењу Одлуке о буџету надлежним министарствима;
- обавља послове анализе расхода и прихода буџета и сагледава материјално-финансијски положај буџетских корисника и даје извештаје у вези финансирања буџетских корисника;
- редовно прати спровођење месечних планова о извршењу буџета према буџетских корисницима;
- утврђује квоте корисницима буџета и прати њихово извршење;
- контролише и оверава захтеве за плаћање корисника буџета;
- учествује у пословима припреме и израде нацрта завршног рачуна буџета и консолидованог завршног рачуна буџета;
- учествује у изради плана јавних набавки и прати реализацију уговора по јавним набавкама спроведеним од стране директних корисника;
- прати реализацију наменских средстава и њихово правдање по усвојеним програмима и плановима од стране Скупштине и других органа Општине;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења, начелника Општинске управе и председника општине.
Радно место 18: Послови јавних набавки
Звање: саветник
Број извршилаца: 1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне областиправних наукана основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, односноVII степен школске спреме (дипломирани правник), најмање три година радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе и познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- обавља послове јавних набавки; припрема нацрте одлука о покретању поступка јавне набавке, а које доносе председник општине и начелник Општинске управе;
- координира рад комисија за јавне набавке и обавља административно-стручне послове за потребе комисија за јавне набавке;
- припрема конкурсну документацију;
- израђује огласе о јавној набавци;
- стара се о јавном оглашавању;
- доставља понуђачима оглас за јавне набавке мале вредности;
- даје потребна обавештења понуђачима и припрема нацрте уговора о јавним набавкама;
- прибавља потребне сагласности и припрема извештаје који се достављају Управи за јавне набавке;
- сарађује са другим државним органима и организацијама надлежним за јавне набавке;
- учествује у раду комисија за јавне набавке у складу са законом;
- води евиденцију о јавним набавкама;
- одговара за законитост поступка јавне набавке;
- редовно извештава начелника Општинске управе и председника општине о свим битним питањима из области јавних набавки;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 19: Послови финансија за јавне службе, директне кориснике и остале кориснике буџета, послове промета, општинских робних резерви и снабдевања грађана
Звање: млађи саветник
Број извршилаца: 2
Посебни услови:стечено високо образовање из научне областиекономских наукана основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету,завршен приправнички стаж или најмање пет година радног искуства у државним органима, положен стручни испит за рад у органима државне управе и познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- обавља послове контроле појединачних захтева за плаћања;
- утврђује њихову потпуност, истинитост, рачунску тачност и усклађеност са прописима;
- израђује финансијске планове директних корисника – председника општине, Скупштине општине и Општинске управе;
- стара се о свим потребним документима, актима и решењима што се тиче финансија за директне кориснике;
- израђује решења по појединачним захтевима за плаћањедобијених од стране корисника;
- утврђује њихову потпуност, тачност, истинитост и усклађеност са правилницима;
- учествује у изради финансијских планова корисника буџета;
- прима финансијске планове јавних предузећа и извештаје и даје извештаје у вези њих надлежним министарствима;
- на основу добијених података даје периодичне књиговодствено-рачуноводствене извештаје надлежним министарствима;
- прати дејство инструмената привредног система на положај субјеката привређивања из ове области;
- проучава стање у области промета и снабдевања грађана;
- прати билансе општинских робних резерви;
- прати цене у комуналним и другим делатностима за које је надлежна општина;
- предлаже мере за превазилажење и побољшање стања у овим областима;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место20:Контиста, билансиста и књиговођа буџета (трезора) Општине Алибунар
Звање: виши референт
Број извршилаца: 1
Посебни услови:IVстепен школске спреме економског смера,најмање пет година радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управеи познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- обавља послове контирања и књижења извода УЈП-а, улазних и излазних фактура, исплатних листа, зарада радника, разних накнада и уговора о делу, благајне, обрачуна, обрачуна амортизације и ревалоризације основних средстава органа општине;
- обавља послове билансирања – израде периодичних обрачуна и завршних рачуна, извештаја о извршењу финансијских планова;
- врши усаглашавање извода отворених ставки;
- прати дневне податке остваривања приходног и расходног дела буџета;
- припрема месечни извештај о остварењу буџетских средстава и о утрошку истих;
- врши контирање и књижење извода банке, благајне, улазних и излазних фактура;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 21:Контиста, билансиста и књиговођа за месне заједнице и друге индиректне кориснике чији је оснивач општина
Звање: виши референт
Број извршилаца: 1
Посебни услови:IVстепен школске спреме економског смера,најмање пет година радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управеи познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- води књиговодствено-рачуноводствене послове за све месне заједнице и остале кориснике;
- саставља тромесечне и годишње извештаје о финансијском пословању месних заједница и других корисника и исте доставља буџету;
- саставља билансе и извештаје;
- у контакту са месним заједницама и другим корисницима прикупља потребну документацију за књиговодствено-рачуноводствене послове;
- учествује у изради финансијских планова корисника;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 22:Послови исплате и преноса средстава
Звање: виши референт
Број извршилаца: 1
Посебни услови:IVстепен школске спреме економског смера,најмање пет година радног искуства у струци, положен стручни испитза рад у органима државне управеи познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- припрема захтеве за плаћање на основу примљене документације за директне кориснике – Скупштине општине, председника општине и Општинске управе;
- врши пренос средстава на основу поднетих захтева корисника средстава буџета – трезора општине Алибунар;
- врши плаћања по основу одлука, решења и других актата (председник општине, Општинско веће, Скупштина општине);
- припрема потребне извештаје Министарству (пренос основном образовању, средњем образовању, социјалној заштити, месним заједницама, домовима културе, појединачне једнократне помоћи, дотације, Спортском савезу и другим корисницима буџета);
- припрема захтеве за плаћање месних заједница и осталих индиректних корисника;
- врши плаћање за поменуте кориснике;
- стара се о потпуности и тачности запримљених докумената поменутих корисника и уредном плаћању;
- учествује у изради финансијских планова индиректних корисника буџета;
- води одговарајуће помоћне евиденције за поменуте кориснике;
- евидентичар основних средстава; обавља послове благајника (саставља налоге за благајну – наплате и исплате, подиже готовину, врши куповину бонова за бензин и поштанских марки за директне кориснике и индиректне кориснике буџета);
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 23: Послови обрачуна плата и других исплата директних и индиректних корисника буџета
Звање: виши референт
Број извршилаца: 2
Посебни услови:IVстепен школске спреме економског смера,најмање пет година радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управеи познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- обавља послове обрачуна плата и осталих примања запосленихи других радно ангажованих лица;
- обавља послове обрачуна накнада одборника Скупштине општине, Општинског већа, комисија и др.;
- обавља послове обрачуна накнада и исплата и других радних тела основаних од стране Скупштине општине, Председника општине и Општинске управе;
- припрема захтеве за плаћање за дате исплате;
- води потребне евиденције и аналитике;
- обавља послове извештавања и даје извештаје министарствима у вези са обављеним пословима; води потребне аналитике запослених и друге евиденције;
- припрема захтеве за плаћање за дате исплате као и исплате и пренос средстава;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 24: Послови утврђивања, контроле, наплате пореза на имовину правних лица, предузетника и такси на истицање фирме
Звање: саветник
Број извршилаца: 1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне областиекономских наукана основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, односноVIIстепен школске спреме економског смера, најмање три године радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе и познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- непосредно учествује у поступку обраде података од значаја за утврђивање, контролу и наплате пореза на имовину правних лица, предузетника и такса на истицање фирме;
- сачињава нацрте решења и других аката у складу са законом и општинским прописима у поступку разреза;
- води првостепени управни поступак и израђује првостепене управне акте;
- припрема мишљења и објашњења о правилној примени закона и других прописа из области пореског права;
- израђује информације и извештаје о утврђеном стању;
- врши математичку контролу тачности, формалну исправност и потпуност поднетих пријава које служе код утврђивања прихода;
- врши контролу плаћања од стране обвезника о чему сачињава извештај и информације;
- врши обраду појединачних захтева за одлагање плаћања дуга по основу јавних прихода;
- предузима мере редовне и принудне наплате прихода у складу са законом;
- предузима мере изршења према обвезницима (правним лицима и предузетницима) у складу са законом;
- подноси пријаве надлежним органима у складу са својим овлашћењима;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 25: Послови утврђивања, контроле, наплате пореза на имовину физичких лицa, локалних комуналних такси и пореза на катастарски приход
Звање: саветник
Број извршилаца:1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне областиекономских наукана основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, односноVIIстепен школске спреме економског смера, најмање три године радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе и познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- непосредно учествује у поступку обраде података од значаја за утврђивање, контролу и наплате пореза на имовину физичких лица;
- води првостепени управни поступак и израђује првостепене управне акте у поступку разреа и поступку решавања по захтевима обвезника порза на имовину физичких лица;
- припрема мишљења и објашњења о правилној примени закона и других прописа из области пореског права;
- врши математичку контролу тачности, формалну исправност и потпуност поднетих пријава које служе код утврђивања прихода;
- врши контролу плаћања обвезника (физичких лица) о чему сачињава извештај и информације;
- врши идентификацију обвезника јавних прихода и предузима мере наплате;
- врши обраду појединачних захтева за одлагање плаћања дуга по основу јавних прихода;
- предузима мере редовне и принудне наплате прихода у складу са законом;
- предузима мере извршења према обвезницима (физичким лицима) у складу са законом;
- непосредно учествује у поступку обраде података од значаја за утврђивање, контролу и наплату локалних комуналних такси и пореза на катастарски приход;
- сачињава нацрте решења и других аката у складу са законом и локалним прописима у поступку разреза;
- врши контролу законитости, благовремености и тачности плаћања прихода;
- сачињава извештај и информације у вези плаћања од стране обвезника локалних комуналних такси и пореза на катастарски приход;
- врши идентификацију обвезника јавних прихода који нису измирили локалне комуналне таксе и предузима мере наплате;
- врши обраду појединачних захтева за одлагање плаћања дуга по основу јавних прихода;
- предузима мере извршења према обвезницима плаћања локалних комуналних такси и пореза на катастарски приход у складу са законом;
- подноси пријаве надлежним органима у складу са својим овлашћењима;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 26: Послови пореског извршења
Звање: сарадник
Број извршилаца: 1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне областиекономских или техничких наукана основним академским студијама у обиму од најмање180 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, односноVI степен стручне спреме економског или техничког смера, најмае три године радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управе и познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- врши попис покретних ствари;
- утврђује почетну вредност пописаних ствари;
- врши заплену пописаних ствари;
- прибавља податке о непокретностима ради укњижбе заложног права на непокретностима;
- издаје све врсте уверења из надлежности одељења;
- извршава послове редовне и принудне наплате, у складу са законом;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
Радно место 27: Послови наплате пореза на имовину физичких лица и локалних комуналних такси
Звање: референт
Број извршилаца: 1
Посебни услови:IVстепен школске спреме економског смера,најмање две године радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управеи познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- врши наплату пореза на имовину физичких лица и локалних комуналних такси;
- врши пријем, контролу исправности и иницијалну обраду документације;
- обрађује податке неопходне за вођење евиденција;
- прикупља податке за израду извештаја;
- обавља административно-канцеларијске послове;
- учествује у поступку обраде података за утврђивање комуналне таксе;
- учествује у поступку обраде података за утврђивање пореза на имовину (на пољопривредном, шумском и грађевинском земљишту);
- врши математичку контролу тачности, формалну исправност и потпуност поднетих пријава које служе код утврђивања прихода;
- сачињава извештај у вези плаћања комуналних такси и пореза на имовину (на пољопривредном, шумском и грађевинском земљишту);
- врши идентификацију обвезника јавних прихода који нису измирили локалне комуналне таксе и порез на имовину;
- обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Општинске управе.
6.3. ОДЕЉЕЊЕ ЗА ОПШТУ УПРАВУ И ГРАЂАНСКА СТАЊА
Радно место 28: Начелник Одељења за општу управу и грађанска стања
Звање: самостални саветник
Број извршилаца: 1
Посебни услови:стечено високо образовање из научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, односноVIIстепен школске спреме (дипломирани правник), најмање пет година радног искуства у струци, положен стручни испит за рад у органима државне управеи познавање рада на рачунару(MS Office пакет и интернет).
Опис послова:
- руководи и координира радом Одељења;
- одговоран је за законитост, правилан и благовремен рад Одељења;
- одговоран је за односе запослених према грађанима и за правилност датих упутстава запосленима, за вршење послова и за благовремено и квалитетно обављање послова;
- даје стручна упутства за спровођење општих аката Скупштине општине и председникаопштине;
- стара се о пуној запослености и стручном оспособљавању запослених;
- доноси и потписује акта из делоктуга Одељења;
- стара се о правилном коришћењу средстава за рад;
- подноси извештај о раду Одељења;
- обавља и друге послове у вези рада Одељења по налогу начелника Општинске управе.