gore

  • slika 3
  • ДОНАЦИЈА КОМПАНИЈЕ ЕЛИЦИО
  • ЗАХВАЛНОСТ НА ИСКАЗАНОЈ ХУМАНОСТИ
  • НАГРАДА СПОРТИСТИМА ЗА УСПЕШНУ 2020. ГОДИНУ
  • СРЕЋНИ БОЖИЋНИ И НОВОГОДИШЊИ ПРАЗНИЦИ
  • АПЕЛ ГРАЂАНИМА У ЦИЉУ ОЧУВАЊА КАПАЦИТЕТА ДОМА ЗДРАВЉА
  • ДОНАЦИЈА КОМПАНИЈЕ ЕЛИЦИО

    ДОНАЦИЈА КОМПАНИЈЕ ЕЛИЦИО

    Представници компаније Елицио посетили су, заједно са председницом општине Алибунар Зораном Братић, Основну школу “Душан Јерковић” у Банатском Карловцу. Захваљујући донацији компаније Елицио од приблизно 2,2 милиона динара,

    Више..

  • ЗАХВАЛНОСТ НА ИСКАЗАНОЈ ХУМАНОСТИ

    ЗАХВАЛНОСТ НА ИСКАЗАНОЈ ХУМАНОСТИ

    Као знак пажње и изузетне захвалности према онима који су поднели највећи терет пандемије, а то су запослени у дому здравља Алибунар, председница општине Алибунар, Зорана Братић је заједно са својим сарадницима уручила овим храбрим људима захвалнице и симболичне новчане награде.

    Више..

  • НАГРАДА СПОРТИСТИМА ЗА УСПЕШНУ 2020. ГОДИНУ

    НАГРАДА СПОРТИСТИМА ЗА УСПЕШНУ 2020. ГОДИНУ

    У знак захвалности према младим спортистима који су нашу општину учинили поносном, председница општине, Зорана Братић је уручила захвалнице за изузетне спортске резултате остварене у 2020. години и симболичне новчане награде кадеткињама стонотенисерског клуба „Рапид“ из Николинаца и каратистима клуба „Владимировац“ .

    Више..

  • СРЕЋНИ БОЖИЋНИ И НОВОГОДИШЊИ ПРАЗНИЦИ

    СРЕЋНИ БОЖИЋНИ И НОВОГОДИШЊИ ПРАЗНИЦИ

    Свим грађанима општине Алибунар срећни божићни и новогодишњи празници! Председница општине Алибунар Зорана Братић
  • АПЕЛ ГРАЂАНИМА У ЦИЉУ ОЧУВАЊА КАПАЦИТЕТА ДОМА ЗДРАВЉА

    АПЕЛ ГРАЂАНИМА У ЦИЉУ ОЧУВАЊА КАПАЦИТЕТА ДОМА ЗДРАВЉА

    Због свакодневног повећања броја оболелих на територији општине Алибунар и све већег притиска на здравствени систем, локална самоуправа предузима све како би помогла Дому здравља „Алибунар“ да пружа адекватну здравствену заштиту свим грађанима општине Алибунар. Трудимо се да побољшамо услове рада у овој установи кроз финансирање набавке опреме, зарада одређеног броја запослених и на све друге начине, рекла је председница Општине Алибунар Зорана Братић.
ДОНАЦИЈА КОМПАНИЈЕ ЕЛИЦИО

ДОНАЦИЈА КОМПАНИЈЕ ЕЛИЦИО

ЗАХВАЛНОСТ НА ИСКАЗАНОЈ ХУМАНОСТИ

ЗАХВАЛНОСТ НА ИСКАЗАНОЈ ХУМАНОСТИ

НАГРАДА СПОРТИСТИМА ЗА УСПЕШНУ 2020. ГОДИНУ

НАГРАДА СПОРТИСТИМА ЗА УСПЕШНУ 2020. ГОДИНУ

СРЕЋНИ БОЖИЋНИ И НОВОГОДИШЊИ ПРАЗНИЦИ

СРЕЋНИ БОЖИЋНИ И НОВОГОДИШЊИ ПРАЗНИЦИ

АПЕЛ ГРАЂАНИМА У ЦИЉУ ОЧУВАЊА КАПАЦИТЕТА ДОМА ЗДРАВЉА

АПЕЛ ГРАЂАНИМА У ЦИЉУ ОЧУВАЊА КАПАЦИТЕТА ДОМА ЗДРАВЉА

НАЦРТ ПЛАНА ДЕТАЉНЕ РЕГУЛАЦИЈЕ СА ПЛАНОМ ПАРЦЕЛАЦИЈЕ ЗА КОМПЛЕКС ЗЕМЉОРАДНИЧКЕ ЗАДРУГЕ ``ХОРА`` У ВЛАДИМИРОВЦУ

На основу члана 50. Закона о планирању и изградњи (''Сл. гласник РС'', бр.72/09; 81/09-исправка; 64/10 – Одлука УС, 24/11, 121/12, 42/13 – Одлука УС, 50/13 – Одлука УС, 98/13 – Одлука УС, 132/14 и 145/14, 83/2018, 31/2019, 37/2019 – др. закон и 9/2020), члана 55. и 58. Правилника о садржини, начину и поступку израде докумената просторног и урбанистичког планирања (``Сл. гласник РС``, бр. 32/2019), Општинска управа општине Алибунар – Одељење за инспекцијске послове, грађевинарство, урбанизам и имовинско-правне послове – (у даљем тексту: Одељење)

О Г Л А Ш А В А

ИЗЛАГАЊЕ ПЛАНА НА ЈАВНИ УВИД

Излаже се на јавни увид

НАЦРТ ПЛАНА ДЕТАЉНЕ РЕГУЛАЦИЈЕ СА ПЛАНОМ ПАРЦЕЛАЦИЈЕ ЗА КОМПЛЕКС ЗЕМЉОРАДНИЧКЕ ЗАДРУГЕ ``ХОРА`` У ВЛАДИМИРОВЦУ (ОБЈЕКАТ КОЛСКЕ ВАГЕ И ПРАТЕЋИХ ОБЈЕКАТА ЗА ОТКУП ПОЉОПРИВРЕДНИХ ПРОИЗВОДА), обрађивача доо за архитектуру и урбанизам ``Blockart`` Панчево

(у даљем тексту: Нацрт Плана)

            Излагање Нацрта Плана на јавни увид ће трајати у временском периоду

од 29.12.2020 године до 29.01.2021 године

Настави са читањем

Штампа Ел. пошта

ОДРЖАНА 4. СЕДНИЦА СКУПШТИНЕ ОПШТИНЕ АЛИБУНАР

Скупштина општине Алибунар је дана 20. децембра 2020. године одржала своју 4. седницу, којој је председавао председник Скупштине Неђељко Коњокрад.

 

На дневном реду седнице било је више тачака, од којих је свакако најзачајнија доношење Одлуке о буџету Општине Алибунар за 2021. годину. Укупни приходи и расходи планирани су у износу од 757.998.738 динара. У структури прихода, пренета средства из 2020.г. износе 43.750.000 динара. Приходи и примања планирају се у следећим величинама: приходи од пореза 391.185.000 динара, трансфери од других нивоа власти 185.913.738 динара, приходи од имовине 112.870.000 динара, приходи од продаје добара и услуга 15.175.000 динара, новчане казне и одузета имовинска корист 4.005.000 динара, мешовити И неодређени приходи 3.100.000 динара и меморандумске ставке за рефундацију расхода из претходне године 2 милиона динара. Расходи се планирају за следеће намене и у следећим укупним износима: расходи за запослене укупно 168.725.000 динара, коришћење услуга и роба 270.909.000 динара, отплата камата и пратећи трошкови задуживања 1.760.000 динара, субвенције 12.500.000 динара, донације, дотације и трансфери 135.402.600 динара, социјално осигурање и социјална заштита 51.400.000 динара, остали расходи 48.582.138 динара, средства резерве (стална и текућа) 8.500.000 динара, основна средства 27.020.000 динара, природна имовина (експропријација) 14.000.000 динара и отплата главнице кредиторима 19.200.000 динара. У својству предлагача, председница Општине Зорана Братић обавестила је одборнике Скупштине да је након успешно реализованих пројеката обнове зграда Дома здравља и фискултурне сале у Алибунару завршен и пројекат изградње нове зграде вртића у Банатском Карловцу, па се у 2021.г. наставља његова реализација. Општина ће и наредне године ће наставити са: финансирањем превоза ученика; финансирањем пројеката удружења грађана, верских организација и спортских удружења; заједничким финансирањем пројекта економског оснаживања породица избеглих, прогнаних и интерно расељених лица заједно са Комесаријатом за избеглице и миграције. Општина наставља са набавком и доделом тзв. ‘’беби-пакети’’ за све новорођене бебе на територији Општине. Планира се реализација наставка финансирања пројеката јавних радова и стручне праксе, који се реализују у сарадњи са Националном службом за запошљавање. У наредном периоду посебна пажња биће посвећена пружању подршке раду Дома здравља у циљу обезбеђења пуне здравствене заштите становништва. Новина је и то што ће се из буџета Општине, после много година, давати и субвенције за унапређење пољопривредне производње, за шта је планирано 10 милиона динара.

Настави са читањем

Штампа Ел. пошта

НОВЕ МЕРЕ ЗА СУЗБИЈАЊЕ ЕПИДЕМИЈЕ COVID-19 ВЛАДЕ РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ КОЈЕ СЕ ПРИМЕЊУЈУ У ПЕРИОДУ ОД 21. ДЕЦЕМБРА 2020. ГОДИНЕ ЗАКЉУЧНО СА 25. ДЕЦЕМБРОМ 2020. ГОДИНЕ

Covid upozorenje jpegРадно време објеката у којима се обавља делатност у области трговине на мало (трговинске и друге радње и продајна места), пружања услуге у области угоститељства, које обухватају продају хране и пића (ресторани, кафићи, барови, клубови, сплавови и сл.), пружања услуге у затвореним или отвореним трговинским центрима и сличним објектима у којима се обавља делатност у области трговине на мало (тржни центри, пијаце и сл.) и приређивања посебних и класичних игара на срећу (кладионице, играонице и сл.), као и у објектима у којима се обавља делатност пружања занатских и других услуга у непосредном и дуготрајном физичком контакту са корисником услуге (козметички салони, фризерски салони, салони лепоте) и делатност у области културе која подразумева истовремено присуство више лица у истом простору (позоришта, биоскопи, музеји, галерије) и области спорта која подразумева истовремено присуство вишелица у истом простору или дуготрајнији непосредни контакт са корисником услуге (фитнес центри, теретане, вежбаонице, спацентри, базени и други објекти намењени за спорт и рекреацију и сл.) ограничава се тако да ти објекти могу радити само радним данима (од понедељка до петка) од 05.00 часова до 20.00 часова.

 

У току радног времена у објектима у којима се пружају услуге у области угоститељства није дозвољено непосредно извођење музике (музика уживо), а после 17.00 часова није дозвољена музика у билоком облику.

 

Радно време позоришта, биоскопа, музеја, галерија и сл.ограничава се тако да ти објекти неће радити од 21,00 часова до 05,00 часова наредног дана.

Штампа Ел. пошта

Општина Алибунар обезбедила аутоседишта за сву децу рођену у 2020. години

autosedista

Општина Алибунар, ове године, по први пут је обезбедила сигурносна аутоседишта за децу и на тај начин у једном делу реализовала програм општинског Савета за безбедност саобраћаја.

Седишта су намењена малишанима рођеним у 2020. години и задовољавају стандарде и директиве Европске комисије.

autosedista2

Улажемо велике напоре да обезбедимо што боље услове за живот наших суграђана, а деца су нам увек на првом месту. Сви смо поносни због чињенице да се у 2020. години на подручју општине Алибунар родило више од 100 беба, а тај број ће се сигурно повећати до 31. децембра. Ове године по први пут општина Алибунар обезбеђује бесплатна ауто седишта у оквиру активности Савета за безбедност саобраћаја општине Алибунар. Година која је на измаку нимало није била лака за све нас, па смо желели да младим родитељима олакшамо колико год је то могуће. Седишта су обезбеђена за све бебе са територије општине Алибунар, рођене у овој години. Због тренутне епидемиолошке ситуације и немогућности окупљања, ја ћу лично, са својим сарадницима ићи на сваку адресу да уручим седишта и захвалим родитељима што су изабрали да остану овде и да се заједно боримо за просперитет наше заједнице, јер нам је циљ исти, а то је безбедно и срећно детињство наше деце, истакла је председница општине Алибунар Зорана Братић.

autosedista3

Данас је почела акција доделе аутоседишта породицама најмлађих суграђана. У овој акцији председници Братић помогле су одборнице у Скупштини општине Алибунар Тамара Радојичић и Маја Митровић. Данас је почела акција доделе аутоседишта породицама најмлађих суграђана. У овој акцији председници Братић помогле су одборнице у Скупштини општине Алибунар Тамара Радојичић и Маја Митровић.

autosedista4

Приликом доделе седишта, срдачно су се захвалиле мајке Александра Дадић и Тубић Гордана речима хвале и подршке за овакав гест. Истакле су да оваква и друге, сличне акције, показују да општина Алибунар брине о својим грађанима.

autosedista5

autosedista6

Штампа Ел. пошта

Такмичење општина и градова у оквиру наградне игре Узми рачун и победи

Uzmi racun 2020 Poster A4 RGBПоштовани градоначелници и председници општина,

 

Са задовољством вас обавештавамо да Влада Републике Србије – Министарство државне управе и локалне самоуправе у сарадњи са НАЛЕД-ом и овог пута организује такмичење локалних самоуправа у прикупљању фискалних рачуна и слипова у оквиру наградне игри Узми рачун и победи. У наставку достављамо основне информације о условима такмичења и наградном фонду, а из прилога можете преузети Закључак Владе са више детаља:

 

Општине, градови и градске општине подељени су по броју становника у три такмичарске категорије - мале, средње и велике;

Ранг листе праве се на основу броја послатих рачуна и слипова по глави становника који је пондерисан куповном моћи за сваку локалну самоуправу;

Девет локалних самоуправа – по три првопласиране у свакој од категорија, биће награђене са по 20.000 евра за опремање и обнову школа, болница, вртића и других објеката и простора од јавног значаја по избору грађана

.

Према подацима Поште Србије од 18. новембра, прво место у категоријама малих, средњих и великих тренутно држе општина Блаце, градска општина Савски венац и град Врање. Ранг листу свих општина и табелу са последњим пресеком 9 првопласираних можете свакодневно пратити на страници Rang lista opština.

 

У циљу подршке кампањи за сузбијање сиве економије, позивамо вас да се укључите у промоцију наградне игре и мотивисање грађана да учествују, како због себе, тако и због места у којем живе:

 

Истицањем постера о наградној игри са додатним информацијама о наградном фонду у шалтер салама ЛС и Поште (одштампане постере можете преузети од понедељка, 23. новембра, у одговарајућој филијали Поште Србије у вашој ЛС према Еxцел табели у прилогу);

 

Штампањем и постављањем билборда са информацијама о наградној игри и такмичењу општина на територији ваше локалне самоуправе (доступно на страници http://www.uzmiracun.rs/promo-materijali-2020;

 

Емитовањем рекламног спота о наградној игри на вашим локалним телевизијама (доступно на страници http://www.uzmiracun.rs/promo-materijali-2020;

 

Пласирањем информација о наградној игри и такмичењу општина у локалним медијима и на сајту ЛС (правила и додатне информације доступне на сајту http://www.uzmiracun.rs/promo-materijali-2020;

 

Постављањем информативних веб банера и логоа (са линком на uzmiracun.rs/takmičenje-opstina-2020) и вести о такмичењу на интернет презентацију и друштвене мреже ЛС (у прилогу);

 

Постављањем логоа или банера такмичења у е-маил потпис ваше ЛС;

 

Постављањем електронског постера и информативних веб банера за преузимање на сајт ЛС;

 

У ранг листи такмичења општина и градова рачунају се коверте послате од 1. септембра. Коначна ранг листа девет победничких општина биће позната по завршетку другог круга наградне игре, крајем фебруара 2021, о чему ћемо Вас благовремено обавестити.

 

Све актуелне информације о наградној игри, можете пронаћи на сајту www.uzmiracun.rs

 

За све додатне информације о такмичењу и промоцији можете се обратити Извршној канцеларији НАЛЕД-а на Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели., 063 864 76 21.

 

Хвала вам што подржавате борбу против сиве економије!

 

УЗМИ РАЧУН И ПОБЕДИ

 

Јер сви добијају кад сива економија губи

Штампа Ел. пошта

ЗАКЉУЧАК ОПШТИНСКОГ ШТАБА ЗА ВАНРЕДНЕ СИТУАЦИЈЕ

На основу члана 43.и 44. Закона о смањењу ризика од катастрофа и управљању ванредним ситуацијама („Сл.гласник РС“ 87/18), члана 17. Уредбе о саставу и начину рада штабова за ванредне ситуације („Сл.гласник РС“, број 27/2020), разматрајући тренутну епидемиолошку ситуацију на територији Општине Алибунар у циљу предузимања општих и посебних мера заштите и спречавања ширења заразне болестиCOVID-19, Општински штаб за ванредне ситуације општине Алибунар / у даљем тексту: Штаб/, на својој Седамнаестој седници одржаној дана 04.12.2020, године, д о н о с и

З А К Љ У Ч А К

1.Сходно Уредби о допуни Уредбе о мерама за спречавање и сузбијање заразне болести COVID 19 Владе Републике Србије у периоду почев од 4. децембра 2020. године закључно са 15. децембром 2020. године, радно време објеката у којима се обавља делатност у области трговине на мало (трговинске и друге радње и продајна места), пружања услуге у области угоститељства, које обухватају продају хране и пића (ресторани, кафићи, барови, клубови, сплавови и сл.), пружања услуге у затвореним или отвореним трговинским центрима и сличним објектима у којима се обавља делатност у области трговине на мало (тржни центри, пијаце и сл.) и приређивања посебних и класичних игара на срећу (кладионице, играонице и сл.), као и у објектима у којима се обавља делатност пружања занатских и других услуга у непосредном и дуготрајном физичком контакту са корисником услуге (козметички салони, фризерски салони, салони лепоте) и делатност у области културе која подразумева истовремено присуство више лица у истом простору (позоришта, биоскопи, музеји, галерије) и области спорта која подразумева истовремено присуство више лица у истом простору или дуготрајнији непосредни контакт са корисником услуге (фитнес центри, теретане, вежбаонице, спа центри, базени и други објекти намењени за спорт и рекреацију и сл.) ограничава се тако да ти објекти могу радити само радним данима (од понедељка до петка) од 05.00 часова до 17.00 часова.

Ограничење из става 1. не односи се на радно време:

1) апотека, изузев оних апотека које продају обављају у трговинским центрима и за које управљач не може обезбедити посебне коридоре за приступ или у које се не улази са спољне стране или непосредно са јавне површине, бензинских пумпи у обављању делатности продаје горива и трговинских, угоститељских и других објеката који врше доставу хране, који могу да раде и ван радног времена утврђеног у ставу 1. овог члана, као и суботом и недељом;

2) трговинске и друге радње и продајна места на којима се врши продаја прехрамбених производа, укључујући и оне које продају обављају у трговинским центрима, а за које управљач може да обезбеди посебне коридоре за приступ или у које се улази са спољне стране или непосредно са јавне површине, и самостални малопродајни објекти у којима се трговина, по правилу, обавља тако да купац не улази у објекат (трафике тј. киосци), који могу да раде до 21.00 часа, као и суботом и недељом;

3) ординација и лабораторија у којима се пружају медицинске и стоматолошке услуге и ветеринарских ординација и лабораторија и сл., које могу да раде и ван радног времена утврђеног у ставу 1. овог члана, као и суботом и недељом;

4) позоришта, биоскопа, музеја, галерија и сл., који могу да раде и суботом и недељом до 17.00 часова;

5) ресторана и других простора у којима се пружају услуге исхране у категоризованим и некатегоризованим смештајним објектима и у категоризованом приватном смештају, у којима се услуга може пружати само лицима која имају пријављен боравак у тим врстама смештаја и то најкасније до 21.00 часа, као и суботом и недељом;

6) пијаца, које суботом и недељом могу да раде од 06.00 часова до 15.00 часова;

7) фитнес центара, теретана, вежбаоница, базена и других објеката намењених за спорт и рекреацију – када се користе у сврху тренинга и припрема за одржавање и одржавање искључиво регистрованих такмичења у надлежности надлежних националних спортских савеза, који могу да раде и ван радног времена утврђеног у ставу 1. овог члана, као и суботом и недељом;

8) свих других радњи, објеката и места (обућарске, кројачке, столарске, стаклорезачке и сл. радње, сервиси, технички прегледи и сл.) на којима се пружају услуге при чијем вршењу није обавезно присуство корисника или су присуство и контакт ограниченог трајања, који могу да раде и суботом до 17.00 часова.

                                                                                                                                          

2.   Задужује се Инспекцијска служба Општинске управе Алибунар да у складу са смерницама Радне групе за сузбијање ширења вируса COVID-19 и Координационе комисије Владе РС за координацију републичких инспекција, у сарадњи са санитарином инспекцијом Министарства здравља и полицијском управом на територији Општине Алибунар врши контролу поштовања мера из тачке 1. овог Закључка.

3. Закључак доставити начелнику Одељења за за инспекцијске послове, грађевинарство, урбанизам и имовинско-правне послове и командиру полицијске станице Алибунар.

Број: 217-1-26/20-04.                                                   КОМАНДАНТ ШТАБА

Дана: 04.12.2020. године                                     Зорана Братић дипл.правник

А Л И Б У Н А Р

Штампа Ел. пошта

Baner Pecat 211x81